Mam świadomość, że przekazanie danych osobowych Auto Fus T. Fus Sp.J jest dobrowolne i podlega zapisom ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Auto Fus T. Fus Sp.J będzie administrować danymi, tj. przechowywać, przetwarzać oraz gdy zajdzie taka potrzeba przekazywać podmiotom wchodzącym w skład Grupy BMW i z nią współpracującym, w szczególności w celu realizacji właściwych akcji lub czynności, ciągłej poprawy obsługi klientów oraz informowania o produktach BMW lub ofertach specjalnych. Auto Fus T. Fus Sp.J deklaruje, że wszelkie informacje będą przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz że nie zostaną sprzedane, wynajęte, ani przekazane osobom trzecim.
Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 z późn. zm.), wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach lub usługach BMW i podmiotów świadczących usługi powiązane z produktami BMW, w tym w szczególności usługi finansowe, ubezpieczeniowe, sprzedaż części i akcesoriów, za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy przysługującego mi prawa dostępu do treści przekazanych danych osobowych oraz ich poprawiania i usunięcia.
Wprowadzenie
Opanuj każdą drogę - na BMW S 1000 R.
Esencja motocykla Naked bike: maksymalizacja osiągów. 160 KM/118 kW, 112 Nm momentu obrotowego oraz stosunek mocy do masy wynoszący 1,29 kilogramów na KM - konkurencja znika w lusterku. Tak jak jego poprzednik z klasy superbike, S 1000 R stanowi punkt odniesienia w swoim segmencie.
Silnik: liniowa moc.
Wysoce wydajny, 4-ro cylindrowy silnik rzędowy wywodzi się z modelu S1000RR, ale został dodatkowo zoptymalizowany. Wynik: liniowe oddawanie momentu obrotowego dla równomiernego przyspieszania w całym zakresie obrotów silnika. Silnik S 1000 R ma moc 160 KM / 118 kW przy 11000 obr/min, zaś maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 9250 obr/min wywołuje uśmiech na twarzy motocyklisty przy każdym odkręceniu manetki.
Design: Gotowy do ataku.
Geny S 1000 R przykuwają uwagę od pierwszego spojrzenia: agresywny design: tył do góry/ nos w dół, wyróżniający się reflektor główny oraz charakterystyczne skrzela na owiewce dzięki którym "R" pokazuje zdecydowanie lżejsze oblicze. Wyrazisty design sprawia, że nawet na postoju S 1000 R w bezkompromisowy i oryginalny sposób demonstruję swoją moc, ściągając na siebie spojrzenia.
Pełna kontrola: Race ABS oraz ASC na wyposażeniu standardowym.
Miej moc zawsze pod kontrolą. S 1000 R wyposażony jest w standardowo w Race ABS i ASC (automatyczna kontrola stabilności). Ten duet zapewnia doskonałe przyspieszenie i hamowanie przy poziomie progowym. Układy mogą zostać włączone i wyłączone w trakcie jazdy, umożliwiając nieprzerwaną radość z jazdy.
Tryby jazdy: Wszechstronność.
Tryb "Rain" zapewnia łagodną reakcję przepustnicy, z układami ABS i ASC dostosowanymi do mokrych nawierzchni dróg. Tryb "Road" tymczasem optymalizuje reakcję przepustnicy, ABS oraz ASC pod suchy asfalt. Tryby Pro są dostępne jako wyposażenie dodatkowe dla motocyklistów goniących za osiągami: moc wrażeń zapewnią tryby "Dynamic" oraz "Dynamic Pro"
Bez kompromisów: opcje personalizacji.
Dla S 1000 R dostępne są dwa pakiety, każdy z nich grupuje różne opcje: Pakiet "Sport" obejmuje tryby jazdy Pro (Rain, Road + Dynamic, Dynamic PRO), DTC (Dynamic Traction Control), shift assistant oraz tempomat. Pakiet "Dynamic" składa się z elektronicznego zawieszenia DDC (Dynamic Dumping Control), podgrzewanych manetek, kierunkowskazów LED oraz spoilera silnika w kolorze owiewki. Dla S 1000R dostępny będzie również szeroki wybór części HP kierowany do ambitnych motocyklistów.